Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 19 maj 2012

Yeah, i've made mistakes life didn't come with instructions

Hejhejj vakna typ alldeles nyss, är trött som satan ._. stanna upp tills kl typ 3 igår, gjorde en bloggdesign till Jonna blev riktigt nöjs :D ska kanske göra en liknande jag med, eller tycks om den (länkar Jonnas blogg) klicka
HÄR så kommer du till hennes blogg c:
men i dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske träffa Angelica :d nä hon är i Dalarna :c
äh kanske går ut och fotar mera i dag, de ser ut att vara fint väder!

kollade avslutnings klänningar också,vet inte vilken jag vill ha :s



De vill jag ha mest, med ett par snygga jeans shorts under c:  sen finns de typ miljoner andra jag vill ha men har inte kollat runt helt klart än! 
men den här kommer från Bubbleroom! 
ne men ska gå ner och ta en frukost ska kanske göra fruktsallad, är beroende av de )): 
Haha!

Puss Johanna! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar