Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 12 maj 2012

Ta mig inte på allvar, Ta mig på rumpan.

Tjena c:

ligger i sängen och har super tråkigt.. ska nog gå ner och ta en dusch och sen fixa mig och åka i väg.. men jag tror jag inte vill med till Oa.. Mammas killes eller jag vet inte vad de är men aa mammas sambo's mamma hon är snäll och så men de är drygt och sitta där i flera timmar osv, ville ut och jobba i dag men de blir inget eftersom de typ spö regnar ute.. :c
Har kollat massa skor och mamma sa att vi skulle beställa dom <333333333333333 LYCKLIG! för mina skor som jag har nu.. är ju totalt förstörda! men dom ser ut så här vet inte vilka jag vill ha men ska bestämma migc:


Snygga som fan eller hur ? :DD 
hihih vilka ska jag köpa? Dom lusa  blåa och ljus rosa dom vill jag typ mest ha.. :S asso men dom andra är så söta! aaaa kanske kan köpa ett par med mamma och ett par med pappa eller ;)
haha nejmen.. åhh vet inte!
Vad tycker ni? Kommentera och typ säg vilka som är finast :333

Men ska typ göra något, fixa mig och sen kanske ringa Wille c:

Men vi kör på dagens låt också

haha spola fram lite typ, snuskig  ;$$
Men nej en lite ego pic också !

Har lagt ut bilden förut men har bara redigerat den nu. 

Puss Johanna kommer ett inlägg senare. 

2 kommentarer:

  1. Skorna va assnygga! Du skulle nog passa väldigt bra i dom rosa/vita men dom blå skulle oxå va as nice ;* men du kommer att va assnygg va du än väljer så ta bara några ;)<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, Tack mumma c:
      har fortfarande besluts ångest :S
      MUMMMMA! <3 ;*

      Radera