Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

tisdag 8 maj 2012

vilodag.

Hejhejhej och hemskt mycket hej!
Asso förlåt för jag inte har bloggat men de är så här att jag inte har orkat. Och dessutom har de inte hänt någonting i dag..  Stanna hemma från skolan i dag mådde riktigt dåligt i morse. men har tagit 2 ipren i dag så mådde lite bättre fram mot 3 tiden. så tog en buss in till Bålsta med Hedda och gick på min special träning, de var bara fristående träning så jag var inte med jag kolla så jag kan lära mig friståendet. och jag är super duper trött. Hade tråkigt så jag fixade mitt hår lite så där..typ jag vet inte men vardagligt och lite luffigt! haha nej men inte luffigt utan typ lite bara hemma frilla!
en cam bild när jag satt ute i  solen en stund!
Jätte dålig kvalitet och jag ser INTEEEEE bra ut. har inget smink mer än lite puder. 
Så aa ni ser att de är lite lockigt osv. Tog faktiskt lite ego bilder idag ;$ hah men har inte laddat över dom p min data så atteh.. dom kommer nog i morgon. 

Och jag är med inte en lite blogg tävling xd haha för typ första gången. 
Bara att kommentera osv, de står vad man ska göra :D 

Hehe aa men ska kolla på Wermland forever och sen big brother! 
Puss Johanna. <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar