Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

måndag 28 maj 2012

godnatt

Hejhejjj!
ska typ snart sova, somna typ som en stock tidigare i dag haha men är typ lika trött nu ?.. xd 
men men mina kläder från Gina ko ju! allt passa, i was like awyeah! men min kamera dampar as mycket så den funkar inte :c buhuhuhu men pappa ska lämna in min mobil snart och då kommer jag nog mest fota med den.. s de kommer nog bli dålig kvalitet. så.. måste vänta med frågstunden i så fall men ska sova ho Moa och de kommer komma en video då.. HAHA.. ja vi har varit på flum i dag.. men men asso kanske kan göra den hos henne då? 
men tänkte gör en lite Länkbyte c:  så
i have rules ;)
1: Länka på fb/din blogg
2: kommentera din blogg

jaow thats al. sen typ länkar jag en av er som kommenterar. c: 
nä ska kolla film eller nått så ska jag faktiskt sova. 
Puss Johanna och Godnatt<3 
                                           Jag har också varit fin, en gång i tiden..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar