Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

fredag 25 maj 2012

Hemma.

Hejhej, är hemma nu, eller har varit de ett tag har varit nere och duscha.. så att jaa, men på videon jag ser ut som ett jävla reetard, och jag fick salt i mitt öppna sår, de va inte najs! men typ, den sluta när inte va var beredda på de-.- men men! fyfan vad vi har haft kul, min franska lärare i skolan såg att jag hade kluddat och skrivit Jävla gubbe på mitt papper HAHA  dog lite då xd satt och asgarva! xd
men men Moa och Jag vi typ bada i dag, vi gick typ ut på de ''djupa'' men de var asäcklig botten så jag ville inte sätta ner foten så jag typ skönk xd hahaha så Mumma fick bära mig.. haha så snel jag är, sen sola vi en stund, sen kom Jakob och världens finaste Lucas! <3 Men vi stanna inte så länge med dom, vi var tvungna att ta 5 bussen in till bålsta och vi var typ tvungna att springa till bussen annars hade vi missat den xd
men när vi kom hem vi tog typ halv 7 bussen så gick vi ner till stranden och flumma som fan i vattnet, haha jadu, fyfan vad kul de var! <3

Men pallar faktiskt inte skriva mer, är super trött och i morgon.. har ju tävling men skriver ett inlägg innnan jag drar och sen på kvällen när jag kommer hem, så

Puss Så länge! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar