Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 20 maj 2012

Nyvaken tjej!

Hej hej! Är nyvaken och skit trött, skulle nog ha lagt mig lite tidigare i natt. Vid halv 4 la jag i från mig datan :s 
Men blir piggare! Men var tvungen att gå upp nu för de är träning om 2 och en halv timme.. Jag måste ta 13:16 bussen.. -.- så kommer jag in vid 14:00 ungefär! Så får jag sitta helt forver alone i 30 minuter.. :c 

Men jag har fått jätte många kommentarer/frågor! De är 20+ så de blir ett videoinlägg! Haha kommer nog göra den på måndag efter skolan isf! Ne men ska kolla om pappa är hemma så får han faktiskt skjutsa mig till träningen tänker fan inte sitta där i en halvtimme.. Så atteh har inte så mycket mer att skriva 

Hejdå så länge!

Puss Johanna! 

*lite muppad bild*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar