Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

torsdag 10 maj 2012

fyfan..

Hejhejjjj..

är så jävla trött på allt och alla, kanske inte alla men ändå dom flesta.
Vill flytta, haha neeee men bara man gör något litet fel växer de till ett stort problem och alla känner till de och hatar en, haha är inte hatad.. men what ever man gör ett litet misstag och alla går på en, eller typ gör något.
Har en kompis på FB och han har haft många tjejer och så kommenterar någon random ''Gabbe är player'' och fickmånga likes p den kommentaren och jag dampa va fan! Asso de är så onödigt och omoget att kommentera sånt stuff! De är ju hans kärleksliv och han kanske har haft 8 tjejer eller 15 tjejer de spelarväl ingen roll de är hans val av tjejer, så shut up! Asso han kanske vill testa sig fram till en tjej han verkligen gillar. åh är trött på sånna som klankar ner på andra!

Aja.. de var mycket drama i skolan.. </3 grät.. inte bra typ Första gången någon ser mig gråta och de är typ inte ofta jag gör de längre. men prata i alla fall med Lucas.. vi är vänner iaf. har typ känt mig som en helt awful och hemsk person :c not good.
ajaa.. vet inte vad jag ska skriva, träningen i dag gick skit som vanligt.. de känns som jag går i en uppförsbacke, allt blir bara tyngre och backen blir brantare och brantare. dryg period, och massa med skolan </3 fuck.
ajaa ska typ ringa Wille eller nått c; han får mig alltid på bra humör, fast ska ta en dusch nu! <3

Puss Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar