Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

tisdag 15 maj 2012

Sola! ♥

Tjea tjena! sitter hemma och har de rätt chilll, kom hem från skolan nyss eller 30 minuter sen typ c:Skolan va trög och seg men rätt okej. Hedda och jag varn  med på fotboll, haha fattar inte varför, men får göra om de någon annan dag, haha! Moffe *lärare* bah : Matchens lirare, JOHANNA! i was like yeah!
Haha hade franska och de SÖG verkligen och jag typ somna..  Hade matte  också och jag fick typ damp, jag jobba med algebra och.. fattar inte ett skit just nu.. de var lätt i början men inte nu längre.. fan.. de börja blåsa nu är de inte skönt att sola längre.. eller nu sluta de.. nej nu böja de.. fuck of alla vindar.
Men iallafall sålde mitt löshår till måna i dag. Nu jävlar blir jag blondie snart ;DD eftersom jag vill va de och alla säger att jag är finare i blont hår än brunt.. så att vill öra en förändring , har varit brunett i typ ett år nu, eller jag gjorde de lite rött i december.. aa men men ska ut och träna lite de blåser för mycket för att sola s ja.. kör dagens låt också..
maroon 5 payphone. ♥ 
jävligt bra kan jag säga! 

Äh tränings dax nu! 
Puss Johanna ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar