Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

torsdag 24 maj 2012

Trött :c

Hej hej! Kom hem från typ en ganskaaaa najs träning för ungefär en halvtimme sen.. 
Den gick väl hyfsat bra, gjorde volt på trampeten för första gången och jag hade inte gropen! *LYCKLIG* de gick asbra men min tränare råka slå mig i huvudet, oh no de va inte skönt! 
Men sen när den var slut så kommer Angelica och säger att hon behöver skjuts till ICA för hennes bilnycklar ligger där, i was like.. eh hur kan bilen stå här för bilnycklarna va vid ICA och bilen vid träningshallen, fatta inte hur de gick till ;o 
men men sitter och kollar fotboll, riktigt bra faktiskt! HAHA de är Mellan AIK och GAIS, de står 0-0 
Nu blire lite bråk :3 
haha i morgon ska jag va med Mumma så de kanske kommer bara bli ett inlägg i morgon! så va beredd de. 
Haha juste Mumma och jag tog bussen hem och sen in till skokloster i gen för vi skulle vamed Angelica och vi skulle bara hämta min bikini, vi skulle bada men de blev inget, men vi gjorde pannkakor i en kastrull, Vi är awesome som fan! men ska gå och duscha är svetti :c och trött!

Så de kanske blir en videoblogg i morgon är inte säker så, vi får se när de blir!

Puss Johanna! 

* Klicka på bilden så blir den större.. *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar