Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 5 maj 2012

Sexy lips, dirty hips, nice ass. high class. sexy smile. Swedish style.


Tjaaa Tjaa! är på lite bättre humör. vet inte varför men börja tänka på min ängel.. 
ajaa shit the same.. Har ätit mat, åt typ as mycket är fettot ju! åt grillad kyckling och pomfritt ! gott ;$ 
Så ska träna bort allt fett jag har lagt på mig efter i kväll har massa godis också )): haha kan inte stå emot de.. jag är svag för sötsaker.. </3 Till exempel Mumma c': en riktig sötnos är hon! c: 
haha men jag har vart ute och tränat.. gick ju kasst, vet inte om jag ska in till bålsta i morgon och träna.. jag känner inte att jag har så stor lust.. Men de får vi väl se och vi slutar sent i morgon.. eller sent är de väl inte men jag hinner oftast inte blogga då eftersom jag går och lägger mig tidigt för de är ju (äcklig) skola sen. Orkar fan inte med den. Allt skulle va bättre om vi hade Hasse som lärare. 
Äh whatever. 
Oh, it feels like fireflies, day and night, can you feel my love?
Puss Johanna. 







btw dagen låt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar