Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

måndag 14 maj 2012

Jockiboi.. euw

Tjena tjena sitter här med Hedda och kollar lite ghost whisperer. de är najs.
Vi har kollat på Jockiboi's blogg, jockibois riktigt äcklig men vi kolla
''Jockiboi och Widerstedt show'' så vidrigt.. Hade utvecklings samtal i dag de börja kl kvart i 9 och jag palla inte gå till skolan den lilla stunden i mellan, sså stanna hemma ;s Wille maybe call me, Alltså många har frågat om vi är tsm, men nej de är vi inte, han är bara min kompis, som står mig ganska nära c: han er snel.
Mumma var i skolan i dag :DDDD Awyeah!! Har saknat henne! <3
Men fy fan har varit sjukt jävla ledsen, så tog ett litet snack med Lucas to day.. Så jävla värt de. ångrar som fan att de blev så här mellan han och mig, ): Så han ska ringa moi också. så får vi snacka om saken <3
OH,NOOO NU ÅKTE HEDDA HEM <///////////3
haha, nej men de finns ju inte mycket mer att skriva nu..
Btw Jag har snart 700 läsare! AWWW THANK YOUUUUUU! <3

Lucas.. förlåt jag är så jävla ledsen för de som hänt, jag älskar dig verkligen.

Aja ska dö i sängen nu, har massa växtvärk, dör. de gör så ont </3

Nej men...
Puss Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar