Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 27 maj 2012

godmorgon.

God morgon alla readers.. eller jag vakna för typ 1 timme sen men men whatever.
Men är så jävla sur, kanske inte får något löshår innan skolavslutningen och mamma kommer inte köpa de och typ inte pappa heller. -.- och jag behöver pengar så jag sålde mitt till Emma men nu när hon fick de så sa hon att jag hade sagt att hon skulle betala 500 spän men de de va 700 och jag har ju skrivit de här på bloggen och facebook. sen nu så ska hon inte ha de -.- och allt är fan helt jävla sämst. synd nog är de ingen träning och inte på torsdag heller, och i morgon ska jag inte till Stockholm med klassen, vill inte med -.- äh blev ett tråkigt jävla inlägg. inte speciellt kul att läsa när jag är sur. 

2 kommentarer:

  1. Asså ska inte du hänga med till stockholm!? Asså jag menar det skulle va schiiiit skoj om du gjorde det! Så asså schiiit vi ses Bitches :************

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha du är så rolig B (från K) tror du fattar (: xd <3

      Radera