Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 12 maj 2012

♥- to my cruch

Hejsan..
gör typ ett sista 'ggodatt'' inlägg fast jag ska inte ens sova xd haha nej men.. ska typ gå ut på en promenad och tänka på allt..maybe gråta en skvätt.
Har så jävla mycket att tänka på innan jag bestämmer vad jag ska göra. Har så sjukt mycket.. så jag vet inte vad jag ska göra. snart är de språkval till skola och profil val.. vet inte vad jag ska ta där heller..
men får väl ta allt som de kommer.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, tv:n är på och hockey visas på rutan
sverige- italien och de står 0-3 till Sverige ! Haha u rock sweden! haha nej men är inte så insatt på hockey.
Wille ringer om en stund också. ♥
Alltid najs att snacka med det charmtrollet ♥

Nej men drar ut nu.

Puss Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar