Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 13 maj 2012

Godmorgon!

Hejhejj! c: Eller god morgon.
Hade typ kunnat få värsta sovmorgonen men NEJ är ett klantarsle som inte går ner och frågar pappa och medans han är vaken och frågar vilken tid vi ska åka.. Har utvecklingssamtal.. -.- uhh hatar de. så åker vi typ vid halv 9.. i was like..: NOOO </3 haha gick upp 10 över 5 för att fixa mig osv.. fuck of haha, min kamera typ funkar inte!?! asso jag damar fan sönder, asso den har varit konstig hur länge som helst men nu är den helt cp.. fan allt som jag har går ju bara sönder, min data håller på, min plattång och min mobil -.- och jag snart.
Asso damp som fan. -.- uch sur Johanna, ingen bra start på morgonen! så de får duga med lite cam bilder osv..
Så jävla dålig kvalitet. -.- 

Ajaa ska fixa mig lite mer. 
Puss Johanna.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar