Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

måndag 28 maj 2012

Hello c:

Hej hej kom hem från Stockholm för typ 1 timme sen kanske, de var rätt okej faktiskt. Nej men haha hade kul som fan med Mumma xd haha gick typ runt och sa hej till massa kineser och Nihaow haha *hej på japanska fast min stavelse* och typ och sjöng och dansa Me gusta, haha alla kolla på oss :(( ? fattar inte varför ? nej men de var typ de roliga sen när vi gick på gamla stan typ så hitta jag en awesome butik med massa emokläder, men de fans assnygga i <3 Justin Bieber kläder :(( ville ha men hade inte råd dom kosta cp mycket.
köpte glass och örhängen från ''INDISKA''  apsnygga! Lägger ut bild sen, men de var svin kallt och jag gick till 7eleven och köpte läkerol för 15 jävla spän ?! men så jävla värt. Kärlek till läkeroooooool! <3
nej men gick in på typ Stockholm slott. boooooring. men men... JUSTEEE När jag Lucas, Angelica och Mumma stod och vänta på min lärare så såg vi en kändis :3 
fast vet fan inte vad han heter :c haha men han har typ varit med på parlamentet osv. 
men men tog bussen hem osv, och käka lite mat och kolla på ''Den sista dokusåpan'' och typ göra någonting, vet inte vad. äh whatever ska sova ;3 

Puss Johanna, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar