Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 12 maj 2012

Natt uggla.

Tja tja har så tråkigt.. haha snacka med Emely i typ timmar, nej men typ 1 h 30 minuter. haha fyfan vad jag behöver prata ut med henne alltså!
FYfan vad jag tycker alla i hedemora kan gå och hänga sig! fyfan.

Va ute och gick typ en kilometer och ba satt mig på en liten mini strand. de var najs att bara sätta sig ner och tänka på allt skit.
fyfan och på vägen hem ringer charmtrollet själv, Wille ♥  hehe vi snackar ett par minuter.. sen typ ringer finaste Emely c: hihi fyfan vad vi snacka och snacka och garva så in i helvete!  Hah Jag älskar dig ♥
Och fyfan om... H*n ljugerför mig, då har du sårat mig så jävla mycket. vet inte om jag kan lita på dig.

A de är ju inte Emely jag snackar om iaf. men ska ta och käka lite mango nue! Fett op mango är då c: haha Emely satt och sjöng för mig nör vi snacka i telefon! Hon sjöng jullåtar xd hahahaha dör ♥
Nej men ska kolla tv nue!

Puss Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar