Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

måndag 21 maj 2012

Godnatt, skola i morgon..

Hejsan, eller god kväll!
ligger här i sängen uttråkad, ska kolla på Wermland forever, eller big brother. Beställde inga nya kläder med pappa som jag har längtat efter under hela dagen.. men i morgon sa han.. hope he do that! så att vet inte riktigt ad jag ska göra, kommer nog ta bussen hem från skolan i morgon så gör mitt videoinlägg då med mina 60 frågor ^^
Kul att ni fråga så mycket, men de blev lite... ja ni får se i morgon!
Vill att de ska bli lördag NU, vill tävla :c och jag hoppas britt *min lärare* är sjuk, så vi får någon helt awesome lärare, typ som hasse, han är gammal men rolig och snäll som satan, och han får lektionerna att gå snabbare och dom blir roligare!..

äh ska sova, eller ne Emma ringde.. så blir snacka halva natten (Y)


puss johanna<3

3 kommentarer:

  1. hallå du gör ju aldrig video blogg

    SvaraRadera
  2. Johanna? Du har ju fått massa frågoe nu!!! Gör en videoblogg och svara! Kom igen?!

    SvaraRadera
  3. Asso tare lugnt kan ni nt bara nöja er.med att hon ska göra en?

    SvaraRadera