Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

onsdag 23 maj 2012

bad update..

Hej förlåt för jag inte har uppdaterat mig :o 
Men i går då hade jag inte riktigt tid eller jag orkade inte, va med Moa och Angelica hela dagen komtyp he vid 9 och vid 10 typ beställde jag kläder. och så va jag skit trött.. och ja, men i dag så var iallafall typ hela skolan på grönadalen och hade idrottsdag. inte direkt min grej, men de var varmt och skönt! Har inte varit på humör den senaste tiden i dag typ.. fyfan hatar typ mitt liv just nu. pallar inte med dom faker's i klassen.. men typ tog busen hem och jag vet inte vad jag har gjort i dag xd haha har typ bara tränat och kollat tv xd så kunde ha bloggat men jag palla inte, sitter inte lika mycket vid datorn nu när de börjar bli varmt och så.. 

Åkte iaf med Moa in till Bålsta och köpte en klubb dress med BGK! WOOP :D dom är awesomeee! Ska ju tävla på söndag osv. köpte tights också, sen köpte vi kakor :3 och cola.. haha fetto jag är då.. :c ne men ska hitta på något, ska ringa mamma xd 
haha 

Puss Johanna, ps lovar att jag ska bli bättre på att blogga! <3 
HAHA AW! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar