Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

torsdag 3 maj 2012

sämsta träningen ever.

hejsan :c 

skola sög getballe. stressade som fan mitt löshår ville inte bli lockigt.. </3
Haha så jag gick utan de i dag.. inte kul men funderar på att blondera de ist.. eller typ göra slingor! 
Jag vill ha nytt löshår blont! Ska VA blond i sommar annars jävlar! hihi c: 
Men träningen gick sämst har liksom äntligen fått min trampet lincens (stav) så får jag inte ens köra volter.. 
Min tränare sa att jag inte fick göra grupperade volter.. jo eller i en skumgrop som jag har gjort förut i Katrineholm när jag va på gymnastik läger..och förut gjorde jag de med hjulingen efter.. -.-
fuck off.. har lust att sluta ibland.. 
men aa snackar med Hanniih i telefonen och i said.. 

jag: vettu Hannah jag har min egen lilla skatt, ingen annan får honom förutom jag. 
den är min egnaaaaa skatt. 
hannah : vem ? 
Jag: Lucas ;$$$ 

hihi men ajaa ska fortsätta snacka med Hannah.. eller nej hon la på </3 ska ringa mamma<33333

Äh men whatever 
Jag älskar dig, du är min egna skatt hela min värld! <3


Puss Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar