Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

fredag 18 maj 2012

Sommar ♥

Hejhej! Skulle ha blivit ett inlägg lite tidigare men jag har varit ute så länge och jag har typ kollat massa kläder;)
haha!
Men ska lägga ut en massa bilder och göra en bildbomb! c: Vill träffa Lucas, pallar inte vänta tills på tisdag! I morgon kan jag inte träffa honom han ska till fiskeså.. :c så de får bli någon annan dag! pallar inte vänta :c
men iallafall de var riktigt varmt och skönt ute i dag.. så tog måååånga bilder men fick typ radera hälften för min kamera suger.. ._. 
Nä men nu kommer bildbomben! ♥











Så haha, bjuder på den första ja ;)) hope u enjoy'd it, nu ska jag gå och göra en fruktsallad! ♥ 
Och kommer väl antagligen sova om några timmar så säger godnatt nu då! 
Godnatt! 
Puss Johanna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar