Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 20 maj 2012

otroligt skön dag, men en sämst träning.

De ha varit en sån otroligt skön dag! Har tyvärr inte hunnit fota något, åkte ju till träningen vid 2 och jag kom typ hem vid 6.. Träningen gick sjukt jävla bra i början, sen när vi gjorde överslag så gick de så jävla sämst!

Och mitt mål är att klara av de till slutet av veckan *nästa ofc* 
de ser inte så svårt ut, men jag lovar de är sjukt svårt! 
Kunde ha lagt ut en video *från yt* men jag hitta ingen bra, hitta bara när dom gjorde skruvar och volter osv.
Aa.. men jag körde äntligen volter på trampet! så jävla lycklig! Dom typ 3 första gångerna va helt cp, kom inte ens på fötterna! Men sen tänkte jag på allt Stefan skrev till mig i går, att jag kan fast jag inte vet om de, jag måste bara tro på mig själv! Och den fri volten blev helt awesome! Fick applåder c: 
Tack Stefan! *hope u read this* Haha men på lördag är de gymnastik tävling! Jag vill vara med på den! vill att mamma ska komma och kolla även pappa, fast de lär väl inte bli något, för dom bryr sig väl inte ett skit vad jag håller på med.. Mamma sa liksom att vi skulle åka och shoppa i helgen för jag ska egentligen åka till henne.. 
Så jag vill att hon och Robban ska komma och kolla *robban är mammas sambo typ* De skulle faktiskt ge stöd för hon har nästan aldrig kommit och kollat på mina träningar, jo när jag gick på handboll och de var väl typ 6 år sen.. Hon sa till mig i dag när jag prata med henne, hon a att hon hade kollat på min Cheer träning, ne hon har aldrig gjort de, de var strechningen hon kolla på.. 
Sen efter den kunde vi typ dra och shoppa eller ja.. Ne men har bäddat ner mig i sägen och jag ska kolla på wermland forever på datan.. så. aa..


Pusss Johanna! 

1 kommentar:

  1. Kan du ha den bilden som profilbild på fb? Äckligt vacker är du Johanna!<3/ Nassehh:)

    SvaraRadera