Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 13 maj 2012

löshår

Hejsan glömde helt totalt bort mitt hår.. eller löshår.
Asso jag har knappt några bra bilder men dom som jag har får duga. kom på typ en awesome idé kan ju göra en video med min kamera så får nu ju se de eftersom mina bilder är urkassa, aa men vi får se jag läger inte ut några bilder nu i alla fall.

Pris- 700:- (ordinarie pris 1200) De är mörkbrunt och är 60 cm långt (tror jag, jag mätte xd ) och de är mörkbrunt.
säljer de för att jag ska bli blond osv och jag behöver pengar. är skyldig min syster 400:- och hon behöver de så fort som möjligt.. ty kommentera om du är intresserad så fixar vi de c:
Och jag ska ju bli blond så jag tycker ni kan typ köpa de, ska snart ha en bloppis också där jag säljer mina kläder c; hihi om typ 2 veckor för om 2 veckor ska mamma och jag ut och shoppa så då har jag lite nya kläder och så.
Nej men godnatt vafan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar