Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

tisdag 8 maj 2012

godmorgon.

hejsan eller god morgon ! gör ett litet morgon inlägg för jag har lite tid över osv.
men sitter och äter rostade makor OMNOM! Och kollar vakna med the voice, så börar dom precis spela Byz nya singel, Tjena tjena tjena! Den är typ bäst xd nej kanske inte bäst men den är sjuk bra kan länka den
Lite snygg är väl han ;$$ haha!  Har typ lyssnat på honom sen.. a jag vet inte, men de har typ varit ett ganska långt uppehåll.. för typ jag vet inte ör asso han hade inte gjort några nya låtar så atteh..
aa men jag har typ en basic style. ljusgråa mjukisbyxor.  en svart linne och en mörkgrå tröja över.
haha skulle lägga ut min ''outfit'' men fick ingen bra bild.
 Dom hade nyss ''dagens snackis'' Att Justin Bieber va smart..(han är alltid smart..-.-) Han hade pluggat vid sidan om ifall hans karriär skulle ta slut, men som alla vet skulle den inte ta slut. ! Han är ju bäst :') Heh men asso jag vet inte vad jag ska skriva.  men ska lägga upp lite ego pic's tog lite i gr och i morse! <3

Även Johanna kan le lite ibland. 

Puss Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar