Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 19 maj 2012

Ny design och frågestund!

hej hej! :3 
Har gjort en ny design! Är faktiskt riktigt nöjd med den! Vad tycker ni ? :D tycker den är stylish!
Sitter här och käkar some candy! 0mn0mn0m gott gott! men tänkte så här jag har inte skrivit så mycket om mig  själv som person typ.. så jag tänkte ha en liten frågestund! 
Så fråga på bara, jag brukar inte få så många kommentarer men Emma sa att de inte gick att kommentera ;o så jag vet inte vad som är fel.. men hoppas de går nu! 

Om jag får in med många frågar 10+ iallafall så gör jag ett video inlägg när jag svarar på frågorna osv, de kan vara hur knäppa frågor som helst, från skolan till Lucas till vänner och familj ALLT! jag svarar :D  
Om de inte funkar att kommentera så skriv ett meddelande på Facebook. klicka HÄR för att komma till min facebook profil c; Ska kolla någon film på datan nu, och de kanske kommer ett inlägg i natt om jag
kommer vara vaken eller om jag ska lägga mig och sova hyfsat tidigt! Har ju träning i morgon! JAG TAGGAR FETT! 

Äh  ne säger godnatt nudå! 

God natt och Puss Johanna! 

15 kommentarer:

  1. hej grym blogg!!
    1. hur många killar har du varit tillsammans med?
    2. har du någon gång gått förlångt med någon kille du haft?
    3. har du alltid haft någon att prata med när livet har känts piss? ;P

    SvaraRadera
  2. *Hur länge har du och lukas varit tillsammans?
    *Om du gör videoinlägg, kan du visa vad för smink du använder dig av på vardagar.
    *dina 3 bästa vänner?
    *säg 3 bra bloggar, säg då tex kissie.(se)
    *vilket ämne är roligat/tråkigast?
    *vilken parfym använder du dig av?
    *de 3 favorit nagellacken?
    *favorit plagget ur garderoben?
    *har du djur, isf vad för djur?
    *gör du dina egna headers?

    SvaraRadera
  3. oskuld? ;) random fråga men kom inte på nå annat! xd

    SvaraRadera
  4. Vad är det dummaste du någonsin har gjort?

    Vad är din dröm?

    Hur många gånger har du färgat håret?

    Vad heter dina bästa Vänner? <3

    SvaraRadera
  5. Här kommer lite frågor du kan svara på ^^
    Hur gick det med din pappa?
    Vad är ditt fullständiga namn?
    Vilken skola var bäst slottsskolan eller sin gamla?
    Kan du göra en smink Video?
    det var nog allt jag kom på just nu ;)

    SvaraRadera
  6. Ok...
    1. Har du löshår?
    2. oskuld eller inte?
    3. har du en kille?.
    4.Vill du ha sex?
    5. har du någon gång gjort något olaglit?
    Hittade bara på några random frågor :)

    SvaraRadera
  7. Vilka är dina bästa vänner?

    SvaraRadera
  8. Bloggen/Skolan
    Nya Johanna/Johanna för ett år sen
    Glee/Gossip Girl
    Starbucks/Espresso House
    Hemmakväll/Utekväll
    Bada/Sola
    London/New York
    Ha läsarträff/Gå på läsarträff
    Shoppa/Slappa
    Sminkad/Osminkad

    SvaraRadera
  9. awesome blogg!

    Skulle du välja din pojkvän före dina vänner?
    Om du fick en dag med din idol vad skulle ni göra då?
    Vilka tvserier följer du på tv?
    Kan du göra en hårvideo med ditt löshår?
    Cola/fanta
    Vänner/familj
    tv/dator
    hemma kväll/utekväll
    läxor/eller göra allt i skolan
    Vad fick dig att börja blogga?
    varför heter din blogg ditt för och efternamn ?
    Ditt favorit klädesplagg ur garderoben ?
    favvo märke på smink/väskor/kläder?

    De var allt!

    SvaraRadera
  10. Saknar du något i dig själv?
    Vem är din förebild?
    Borstar du tänderna?
    Hur långt kan du gå med en kille?

    SvaraRadera
  11. Hur var det att vara tsm med Jakob?

    SvaraRadera
  12. Vilken BH storlek har du?

    SvaraRadera
  13. Saknar du mig? ;)

    SvaraRadera