Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

onsdag 9 maj 2012

singel....

Hejsan.. Blev singel to day.. </3
Men kommer över de.. kommer i alla fall inte skriva varför vi gjorde slut och så..
skolan var ganska najs, Hade en kille som heter Joshua. tror de stavas så ;$ haha men han var najs.. jag typ satt och snacka (allvarligt) med Hedda och Angelica.. heh usch är trött på den klassen, eller kanske inte hela men vissa, nämner inga namn för jag vet att hon läser. Haha Cry bitch i don't care. de har varit mycket drama i dag i skolan. haha Angelica och jag råka spilla ut mjölk och ha sönder ett glas ;$$$ hahaha dör !

Jag bah : Vi delar på ordet teamwork, jag tar team och du tar woek :D Deal ?!? :DDDD
HAHA men ska fixa mig lite ska in till Bålsta på träning. vet inte om jag kommer orka gå till skolan i morgon men jag måste för jag har N-prov!
Ajaaa, what ever vi får se..

En ego pic nuråå!

Haha imorse..haha  såååå ego  xd

Puss Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar