Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

torsdag 17 maj 2012

Har jag dig, då har jag allt❤

Hello babes ;*

Är på riktigt bra humör faktiskt! Träffade Lucas en stund också, han skulle till Alex så hade han vägarna förbi mig så då träffades vi och så gjorde jag honom lite sällskap och gick med honom en bit, min ängel ❤
A så innan vi ska gå åt olika håll så åker pappa förbi med bilen... kommer bli utfrågad, säkert dödad. hah nej men han förtår väl att jag har världens finaste kille som jag måste träffa. för han är finast i hela världen.

Städat rummet eller håller på och de händer fan inte ofta! :o  så de ser väl helt ok ut nu, men är inte helt klar än.. </3
Men Jonna kunde inte köpa löshåret :c så fråga Emma! och hon ska göra de! OM hon INTE gör de då dampar jag, sen nästa helg får vi se om jag blondera mitt hår, hoppas verkligen de! Oh så ska jag beställa nytt löshår de är typ rea på rapunzel eller så har dom bara sänkt priset! SKA va blondie i sommar! c: för dom flesta säger att jag är finare i blont hår än brunt.. Och jag vill göra en fet förändring!

äh nä ska jag ska hitta på något, gå ut kanske och jogga eller träna :3
äh hittar på något! kommer ett inlägg senare!

 Håller jag dig i handen, då har jag hela mitt liv i en hand. ❤

Puss Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar