Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

tisdag 1 maj 2012

God morgon.

God morgon! 
Har bestämt mig för att börja blogga igen! Jag hoppas de håller den här gången, eftersom de inte gjorde de på min förra blogg som jag tog bort. så jag hoppas den här blir bättre också jag är inte van vid ''blogspot.com'' med alla inställningar och allt annat så jag hoppas jag fixar en design snart, vet inte riktigt hur den ska se ut heller :s har väl några tankar men den kommer bli ful :c haha negativtjej.se nej men jag kan inte göra snygga headers.. </3 men jag får hoppas på de bästa. men ska dra ut och träna lite.. jag vill träna hårt och mycket men jag kan inte för jg har problem med min fot osv.. så jag får ta de försiktigt, för jag vill verkligen börja träna hårt igen.. i miss it :c 
äh whatever.. ska fixa headern också, skulle vart med Angelica också men de blev inget de heller så får väl vara forever alone i dag.. igen </3 
äh slänger in en liten ego pic så ska jag dra ut och träna 
Puss Johanna<3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar