Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 6 maj 2012

jag suger.

Tjena Tjena Tjena. 

förlåt för jag inte har bloggat i dag någonting. 
men asso jag har inte haft tid till de, haha men jag prata med ballerina-bebis Emely och Wille på mobben och dom gjorde så jag blev ftt pig så jag typ stanna upp tills kl 2-3 nånting och så hade jag messat mamma runt 11 s fick jag svar kl 7 på morgonen och jag vakna till de.. -.- haha men somna om till typ 12 sen gick  jag ner och typ kolla tv i 5 minuter kanske.. sen så gick jag ut  och träna i 2 timmar och gick in till pappa och fråga om han kunde skjutsa in mig till Bålsta till träningen och fixa mitt busskort för de funka inte.. för i fredags så sa han som körde bussen att jag skulle byta ut de.. osv så åkte pappa och gjorde de och han fick inte byta ut de han var tvungen att köpa ett nytt .,.  slöseri med 320 spän liksom..Hatar bussarna här..

Men aa när jag kom till träningen träffa jag Heddiih på en gång och hon var typ sjuk..xd haha men vi kom inte in.. ingen hade nyckel.. och de var Lina och Madde där som är våra tränare.. och Lolo var på Jobbet och sluta inte förens 3.. men vi kom i och körde i gång efter typ 20 minuter där ute.. hah! 
Men jag ville körde frivolt på trampeten men de fick inte jag.. -.- måste ha en skumgrop (så skumt HAHA flåt :( var tvungen') Men jag hoppas de blir till nästa träning, men jag fick köra volter på tambling golvet (stav;$)
de gick SKIT! Kom inte upp på fötter men alltså de var första gången också.. men aja får se tills torsdag också vill ha airtrucken så jag kan träna flickisar.. ))))): 
ajaa ska kolla Wermland forever nu! Haha helt galen i dee! hihi '
Har inga ego pics att bjuda på, men de kommer nog i morron! 

Puss Johanna. 


Btw. Kommentera om ni vill att jag ska göra video inlägg eller dagens outfit eller någon, asso de är bara att kommentera! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar