Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 13 maj 2012

Mot Bålsta.

Hejsan alla  500+ läsare :DDD såg statistiken nyss och de är över 500 läsare! ÅHH TACK MUCH LOVEE! Hehe men i alla fall om de är någon som är sugen på att köpa mitt löshår ? jag säljer de för 700 kr. (orginal pris är 1200)
och  jag ska sälja massa kläder här sen på min blogg, vissa saker kommer från USA när jag var där i vintras c:
Så jag hoppas de är många som kommer köpa de!
Men ska snart åka hem till pappa, och så.
Men om jag inte säljer mitt löshår så får jag inte bli blond.. -.- så köp förfan någon !??!?!?!?!?

haha! men kommer skriva mer om de sen, i morgon kanske!

Haha har beställt massa saker i dag! Eller underkläder (och ett linne och en byxdress) för över 1000 kr c: så ska jag ut och shoppa med mamma om 2 veckor! weeeey! Och min bbeeebis (min katt) ska få katt ungar! yeyy! ska ta med en hem till pappa c:
hiih nej men måste åka nu.

Puss Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar