Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

fredag 11 maj 2012

Turn to you.

Tjaaa tjaa <3

Är hemma nue, asso på mitt förra inlägg skrev jag vrsta wall of text och så försvinner den jag bah :NOOO </3 så skrev lite kort bara.. haha men ett inlägg är ju ett inlägg c:
Men i dag har Ju Justin Bieber's nya låt kommit it till sin mamma. den är så sjukt bra. Han gorde den till sin mamma (Pattie) och de är en morsdag present och alla pengar som kommer in ska han skänka till ensamstående mammor med tonårs söner/döttrar. Så Snällt! <3


Aaa men ska snart äta och måste panik packa för ska till mamma och aa hon åkte för ett tag sen hon ska hämta mig och de tar typ bara en timme hit till pappa :s sen måste jag sätta i mitt löshår, hon har inte sett de irl. inte på bild heller antar jag. men men de klarar jag på max 15 minuter. men aa ska typ käka mat snart hopas jag hinner innan mamma kommer. men de gör jag nog. c:
Äh inget att skriva mer!
Puss Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar