Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 27 maj 2012

Godnatt.

God kväll! Förlåt för en sen uppdatering, ska bli bättre på sånt :s
men jag har legat och solat typ hela dagen, så jävla skönt! hoppas man blir lite brun iallafall, min mobil dampa i dag så ingen ha kunnat nått mig, men mamma kom typ iallafall förbi med saker jag hade beställt, och 2 av typ 5 saker passa -.- kul liksom.
men men sakerna från gina tricot som jag beställde med pappa passar, annars dampar jag :s haha nej men i morgon ska ju jag till Stockholm med klassen.. tråkigt men värt för vi får gå lite hur vi vill i gamla stan. så fuck yeah! kommer inte lägga upp några bilder tror jag.. eftersom vi får inte de HAHa låter som en snäll flicka nu :(((( haha dör xd men men får väl va lite snäll då..

orkar fan inte.
Men ska sova osv..
god natt, asso har typ inga bilder på datan men de kommer för jag ska ta mer i morgon.
Puss Johanna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar