Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

måndag 14 maj 2012

Känns skönt att kunna kalla dej för ''min'' igen.♥

Tjena tjena.. Har fett bra nyheter. Lucas ringde mig och vi snacka en liten stund.. och vi har bestämt oss för att försöka igen! Så för er som inte fatta, Vi är tillsammans igen! ♥  woop. Real love never ends. Känns skönt att de är löst och får vara lite glad iallafall, eller jag är inte lite glad är mycket glad, fast har typ dampat sönder på mamma..-.- fyfan sur på henne så jag vet inte vad. 
aa shit the same ska sova nu typ. ska kolla big brother... eller nått jag vet inte. haha har massa bilder som jag vill bara spama men nej de är för många och, de är bilder från Internet så jag '''äger'' egentligen inte dom.. haha what ever. 
haha nej men ska säga godnatt nu! 


Puss Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar