Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

onsdag 16 maj 2012

Gransäter. Mumma är min känguru :3

Hejsan förlåt för ett så sent inlägg men jag har varit så sjukt trött och haft humör svängningar hela dagen, från trött till, sur till arg till kär till ledsen osv.. Vet inte varför men i alla fall typ haha jag var het random i morse xd klockan vartyp 05:25 typ och jag bah oh shit kl är halv sju för jag såg de som 06:25 så ba rusa jag upp och kolla på klockan liiite noggrannare.. så när jag insåg att den var halv 6 så gick jag och la mig i sängen i gen xd haha orkar inte att jag är så retard på morgonen!
Nej men tog bussen till skolan och sen vid 8 åkte klassen in till Bålsta till Gransäter skolan jag börjar på i sjuan.. haha fett tråkigt ju!  Nej men vi hade massa aktiviteter och de var väl så där kul.. Hedda och jag var i samma grupp och alla grupper hade olika blomnamn, vi var prästkragar (?) wtf xd ahah men vi typ snacka med ngra som också ska börja där till hösten sen. dom var snälla c:
Haha jag på skolan till Mumma (Moa)
Jag: Mumma..
Mumma: Ja.. ? med ett ''vad-vill-cp-barnet-nudå?'' face
Jag: Vill du bli min känguru ?..
Mumma: Eh.. visst ? med ett ''wtf-känguru?'' face.
Dör. jag är så normal. De är ju inte lätt att vara så cool som mig. ashäftig. Awesome. bäst. osv.
Nej men flera killar toucha mig på rumpan.. i was like typ.. frågetäcken xd haha.
Nä jag ska sova nu är cp trött. vill va med Lucas i Morgon. saknar honom. </3
Äh whatever skriver mer i morgon.

Puss Johanna

haha hitta en bild på mig när jag typ var fjårtis. jag SKÄMS så in åt helvete eller vad man säger..
Jag fattar inte hur jag kunde gå runt så !?!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar