Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

fredag 4 maj 2012

Så jävla sur!

Hej är så jäva sur så de finns inte! 
Åker inte till Hedemora och träffar Emma rasmus och André.. 
Och mamma sket i de. så att jag stanna hemma och är sur, 2 gången de blir så här. 
Inte kul, sur som satan! Men messa med Emely och hon ska ringa mig senare, dom kommer säkert få mig bra humör! Hoppas de i alla fall.
De är så jävla skönt att de är helg! jag slipper skit skolan. Hatar den. 



Fattar inte vad alla tänker med ? 
Till och med Vuxna tror på rykten om mig nu ?.. Som INTE ens är sant! 
Alltså, fyfan har bott här i typ 3-4 månader och de går redan idiotiska rykten. 
Skitliv.se ojah de är mitt liv de. Fast sån tur har jag faktiskt dom finaste vännerna på hela jorden! 
Min MUMMA! <3 haha Hon heter inte mumma på riktigt men de är hennes smeknamn för moi :D Hon heter Moa c: supeeeer snel och rolii ilu! Och Heddiii! Och Angelica! Och min egna Lucas :3 Och B-Bebisss! Emely! <3
Men aa osv! 
Fattar inte varför en lärare kallar mig trög..? 
1; Jag är inte trög 
2, Han får inte säga så!
3: Jag är faktiskt smart och inte trög! 
Jag får förfan bara utskällningar hela jävla kuk tiden! (ursäkta mitt ordval) 
Fick de i onsdags på idrotten i skolan! I går på gymnastiken i Bålsta och i dag ?!
Äh skit samma i dont care. Fan vad jag hatar skolan. vill hoppa av! 

Byebye Emely och Wille ringer snart 
Nejmen jag saknar mitt blonda hår </3 De ska bli blond i sommar! 


Puss Johanna. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar