Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

tisdag 1 maj 2012

Jag har världens finaste älskling.

Hejsan :3 
Har tråkigt så jag gör ett tråkigt litet inlägg c: hhihi mja jag har tränat satan i typ ett par timmar .. de är sjukt varmt ute :D och de är sjukt najs! så jagska väl gå ut i gen om några minuter jaow :))) 
Men vill skriva en liten text om min underbaraste, 


Lucas..
Älskling jag älskar dig så sjukt fuckin' mycket. Det ska va du och jag forever. 
Jag kan inte gå utan din luft i mina lungor jag kan inte ens stå när du inte ser på. du får mig att drunka i dina så underbart fina blåa och vackra ögon. Jag är inget utan dig baby, 
Ingen Lucas ingen Johanna. 
Jag blir bara kärare och kärare för varje dag och minut som går. När du kysser mig stannar tiden upp för en stund, De ögonblicket är underbar. du lyser upp mina dagar, mina nätter.
Jag tänker på dig hela tiden, finns du inte i mina tankar finns du i mina drömmar! 
Du får mig att vara lycklig, lycklig med dig. 15/3- 12 ett datum jag aldrig glömmer. 
Då vi 2 blev 1. 
Din blick kan få mig att le, bara att du kollar på mig kan jag inte sluta le du är så underbar och vacker. 
om jag inte är vaken så är jag säker att jag drömmer. Du är en sån person man inte glömmer.
Dina blåa ögon, ditt ljusa hår är så perfekt! 
Ibland kan jag ligga vaken hela natten och bara tänka på dig. du är mitt liv du är luften jag andas.
Jag är nästan livrädd varje dag att du ska lämna mig men har den där känslan i magen samtidigt att du inte ska göra de. För vi ska klara de här tillsammans baby! 
Av alla skatter så har du de högsta värdet. När jag ser dig blir jag helt varm i kroppen,
Jag vill bara ha dig nära, du lyser upp min himmel som den vackrast stjärnan.

Jag älskar dig mest av allt<3 
Min egna lilla skatt.<3


Puss Johanna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar