Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 12 maj 2012

Gofika. Do it like a dude.

Tja Tja!

Sitter hemma och väntar på käk :D Har varit hos Oa och fikat, de var gott fast jag typ inte åt så mycket men aja. så kom min syster och hennes kille Johan. typ dog och hade astråkigt innan dom kom så, efter när dom kom blev de ju an aning lite roliigare d: heh aa men vet inte hände inte så mycket åkte hem med Johan och min syster.. hem till mamma alltså. och min syster Nettan fick köra fast hon har inte körkort men bara en liten skogsväg. men typ sitter och Snackar lite telefoner och datorer med Johan, han är ju expert ;) i think men ska typ försöka fixa min data och sälja den och köpa en ny telefon, eller fixa min iphone 3..i dont really know! uhhh behöver hjälp med mina skor också.. <///3 och mamma sa att jag inte fick blondera mig, men jag ska fan göra de jag skiter i dem! -.- ska beställa nytt löshår också,..
äh whatever ska fixa en ny header!

Puss Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar