Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 13 maj 2012

skin, skin som den sol du är låt hela världen se ditt vackra leende.

Hejhej!
Är så jävla trött så de finns inte, vakna alldeles nyss. Gick ut för att göra något så typ snubblar jag ut är för jävlans trött, :(
Alla mina katter ligger typ helt utslagna på min gräsmatta i solen xd  haha så lata jag orkar inte..
Jag vill ha pannkakor, fyfan vad gott! Men nej ska ut och äta indisk mat.. kul , Nej!
vet inte vad jag ska göra i dag, ska typ duscha om en stund och sen vette fan, fixa mig ta lite ego bild haha ;)) kan ju behövas fast jag sitter vid mammas data så de får duga med dom bilderna jag har på mammas data så länge då.
Aa, nej men ska typ göra ett ryck.. fixa mig osv sätta min mobil på laddning och min kamera också
Så aa men en lite bild också c:


  Eh ja..

men ska göra något vet inte vad xd

Puss Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar