Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

måndag 7 maj 2012

mårpiss.

Hejsan.. är typ sjuk eller jag vet inte mår piss i alla fall! Sad.. :((((
 Aaa men i alla fal skolan sög get. de hände inte så mycket.. typ.. var ledsen osv.. tänker inte säga varför.
Men har haft lite kulit med Bästa Mumma, Angelica och Heddih! c; de var kulit i alla fall! Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ;$
Kollar runt kläder, klänningar och så. har faktiskt bestämt att ag ska ha klänning på skolavslutningen i år.. har typ aldrig haft de. xd haha
Nej men..är sjukt sur och ledsen.. )):  hm hoppas de inte är som jag tror att de är.
Men.. jag vet inte. Åh fan vad gott med smootihes(stav;$) eller pannkakor! <3
fan )):

Snackade med mamma i går, och jag ska till henne i helgen och jag kanske ska få göra mitt hår blont!
JAAA :DDD WOOOOOP WOOOOP! <3 men de är ju bara ett kanske. Så jag kanske inte kommer få men de hoppas jag!!
men då ska jag köpa nytt löshår.

Aja ska typ kolla mer tv nue!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar