Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

tisdag 29 maj 2012

Die in your arms.♥

Hejhej ska snart sova, har legat och kollat på filmen ''starstruck'' med Sterling någonting :s 
den är super bra! ska kolla en till film sen innan jag ska sova också något med zombies kanske ? nä då kommer jag ju aldrig våga gå någonstans! haha, älskar att jag kollar på skräckfilmer sen är jag livrädd när jag är hemma själv xd haha 
Men jag har inte gjort så mycket i dag, jag har bara legat och bara.. inte gjort något, va nere och fika lite med Moa, Pontus och mina grannar *de är mormor och morfar men inte mina* aa men typ somna när jag hade fikat färdigt.. och så, men ska göra resten av frågorna i morgon eller nått.. orkar inte nu. 
kör på
 ''DAGENS OUTFIT''
jätte dålig bild* 
men en vit top, med en magtröja över, typ lite genomskinlig. 
och ett par vanliga gråa mjukisbyxor. 
men Dagens låt också. 

Justin Bieber's nya låt. ♥,  älskar den. 
äh ska kolla på film nu. 
Puss Johanna.♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar