Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

onsdag 4 juli 2012

trött.. #sad

Hejhej!
Ligger i sängen och myser lite.. är inte på världens bästa humör heller..
Ska jobba i morgon så kommer ett inlägg påväg till jobbet och sen på lunchen! och kanske ett till.
Men men.. jag skriver inte så mycket längre de är bara om jobbet hur trött jag är.. ._.
men snart är de över, på fredag drar jag ÄNTLIGEN i väg från allt skit och släpper de i 2 veckor.
Åker ner till min syster i Blekinge! Och i morgon är de sista dagen sen så får jag ledigt fredag, lördag och söndag sen jobbar jag måndag osv.. men på dom 3 dagarna som jag jobbat har jag tjänat  ihop 850 spän! Har jobbat i17 timmar.. ;o im duktig! lol
Nä men ska ta och kolla film och messa med L ♥ 







Puss Johanna


Dagens låt också dårå!

Hon är sjukt fin! Och hennes stil är awesome! 
Christina Perri. 
Hennes röst är helt underbar!

''I love you.. but i can't tell you. 

Everyone has aadark side, whould you accept my dark side?.. ''

#Lost #i #dont #know #enymore #i #love #you. 


6 kommentarer:

  1. Asså gillar du fortfarande Lucas ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de gör jag.. men han är inget jag vill va tillsammans med, Jag har inte kommit över honom sen vi gjorde slut..

      Radera
  2. okej, ni va jätte söta tsm, verkade det som eftersom du skrev ganska mycket om honom på bloggen, men är det någon annan du gillar nu?..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)
      Ja jag skrev ganska mycket o honom för jag ville att alla skulle veta hur mycket jag älskar honom..
      Men nee.. ingen speciell som så tror jag.

      Kram! ^^

      Radera
  3. Förstår det att du ville visa det, okej. Förresten jag läser din blogg varje dag den är helt otroligt bra!, kram!^^

    SvaraRadera