Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

fredag 20 juli 2012

://

hej alla läsare!
skulle ha skrivit inlägg för länge sen men min mobil har varit lire fucked up.. men vi hela ''familjen'' spela lite buzz ^^ trevligt! Åt jordgubbar med glass omnom!

men till något lite seriösare..
jag har tänkt lite och ja.. jag ska ta en liten bloggpause. bara tills skolan börjar, jag mår inte bra just nu heller, har de lite jobbigt. har haft de ett tag men står på benen iaf men börjar bli sjukt tungt just nu så jag ska ta en liten pause, känns som om de är bäst så. har gjort en sjuk sak som jag ångrar lite.. :// skulle hållt käften skulle va bättre om han inte visste hur jag känner..!
idiot jag är! aja..

några insperationsbilder osv..






aja! 
ska sova klockan är mycket..men tar en bloggpause så syns vi om en månad! 

Puss Johanna! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar