Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

onsdag 11 juli 2012

hemma..

Hej hej.. 
ligger hemma i dag har feber och skit.. perfekt tid tills jag åker också..-.- så typiskt! Men men.. de kommer nog inte komma så mycket uppdatering i dag för jag orkar typ inte med något. 
Sen är jag hemma själv så måste jag gå upp själv och hämta de jag behöver..D:
Haha låter som en latkorv, men är ju sjuk.. vet faktiskt inte vad jag ska göra i dag. Sova? 
Nej då kommer jag inte kunna sova i natt. Men ska se om jag kan fixa ihop någon ny design, ska kolla lite saker som jag vill shoppa in till skolan och så. de kommer bli en hel del! Haha. 

Men åhh de är 5 månader kvar tills Twilight Breaking dawn del 2 kommer ut på bio! jag pallar inte vänta!
ihh så bra!

Aja ska sova en liten stund och ha musik i öronen!

Puss Johanna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar