Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

tisdag 10 juli 2012

Sjukt.. :c

Hellow!
kom nyss upp från en dusch! Så skönt att duscha när jag jobbat halva dagen!
Jag klippte av mina mjukisbyxor till short förra veckan? aa men iallafall så ångra jag mig lite havt idag de var sjukt blåsigt när jag jobba i dag. :'s Så jag gick och la mig i bilen och sov en sund haha!
Men jag mår liksom inte helt OK heller, jag tror jag faktiskt börjar bli sjuk. Mamma kände i min panna om jag hade feber.. men de hade jag inte, hon tror att jag har underfeber (?) har aldrig hört talas om de förut. Men men.. ska se om jag ska jobba i morgon eller inte ? Mår verkligen skit dåligt..

Men i går iaf när vi jobba så kom Robbans kompis förbi som är granne till den som vi målar huset på. Aa och hon är en gammal lärare och hon skulle gissa min ålder (helt random).. Hon chansade på att jag va 17.. ska man ta de som en komplimang? Jag ser väl inte ut som 17 heller ? Jag är jävligt liten och kort. Hon blev förvånad när jag sa att jag va 13.. :o haha.
Aja! Ska lägga ut några outfits och bra skönhetstips! ^^ om en liten stund!

Puss Johanna! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar