Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 1 juli 2012

Hos mamma!♥♥

Hej hejj! ^^
Sitter hemma hos mamma och chillar! Kollar faktiskt fotboll haha ? Aldrig gjort förut och kommer nog aldrig göra xd lol
Nej men min syster va här nyss hon åkte hem för att hämta min mobil, ska låna hennes iphone! OHH  då jävlar ni kommer bombas med sms! ^^ Lol! 
Men aa ska hitta på något, vet inte vad, typ twittra har inte varit inne där på aslänge D: 
Och jag har ju kattungar som jag ska lägga ut bild på! Dom är så sjukt söta! De är mina små luttar! 


Men till en lite mer.. seriös sak.. 
Ni killar kan sluta fjäska för mig så mycket. Jag ger inte mitt hjärta till vem som helst. Och har inte planerat att ha ett förhållande på ett bra tag iaf. 


Men aja

Puss Johanna!♥



 Åh vill till USA igen.. :c

Åh jag saknar Moa så sjukt mycket! 
Saknar dig sötnos! Vi är inte så speciellt normala  tillsammans! 

1 kommentar: