Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

torsdag 12 juli 2012

Feel better!

Hej hej!
Mår faktiskt lite bättre! Mår lite illa men men whatever!
Kom nyss ut från en skönt varm dusch! så skönt! hehe, mamma kom hem med en present till mig!
Eller jag sa att hon skulle köpa de men men har velat köpa en sån hur länge som helst! ;o
Men iaf de var en trippeltång/vågtång! så ska ha de i morgon när jag åker i väg så de kommer komma bild på outfit och facelook! c:
har fått skit gulliga sms i dag! ^^ it makes me happy! Aja ska fixa i min väska lite så allt går ner! Haha den är proppfull! hur fan ska mina nya kläder få plats då? )): haha kommer behöva köpa en ny väska! 

Är faktiskt sugen på en ny hårfärg.. har aldrig tyckt att den har varit snygg, eller jo snygg har den väl varit men jag har inte varit intresserad av den..
(med löshår ofc) 


Är riktigt sugen, men vet inte om jag kommer passa i de :s 
Eller så ska jag blondera mig och ha platina blond typ.. tror jag och köpa löshår till de! ska tänka på de riktigt noga eftersom mitt hår har blivit så tunt :cc fml </3 

Men men ska snart sova så jag kommer upp imorgon ska fixa mig tidigt och så, åker vid 11 till flygplatsen! 

Puss Johanna! 

1 kommentar:

  1. OMG! du kan ju prova med det röda! Tror det kommer passa dig <3333 :)

    SvaraRadera