Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

fredag 6 juli 2012

Data problem :o

Hej hej! Jag vakna för 1 h sen typ?
Men är så sjukt jävla ledsen... Vill inte säga varför Min data har fått något dampanfall igen så den funkar typ inte :s så får bli blogginlägg via mobilen så länge då!
Nej men ska klä på mig lite kläder och gå ner och käka något eller kolla på tv!




"De går inte att försöka,
Det går inte att le.
Det ni ser är bara utsidan som ibland ler.
Insidan kommer ni aldrig mer få se..
Ni tror jag är glad, ler och skrattar.
Men de kommer aldrig vara äkta.
För jag är bara fake, de har ni själva sagt..
För varje dag som går blir de fler sår..
Jag kommer aldrig hjälpa er, hur de än går,
Vad ni än säger,
Räcker inte med ett ynka förlåt.
Jag kommer aldrig förlåta er efter tiden som gått.
Det har gått för långt,
Vad ska pappa säga när han ser sin ända dotter säga hej då?
Vägen är mörk och helt utan slut och minsta lilla ljus."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar