Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

måndag 2 juli 2012

Jobba.. jobba och Jobba..

Hej hej!
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen.. :S Uh är så trött! Vi jobbade på något ''hem'' som handla om gud och massa gamlingar xd haha men de va rätt okej efter ha jobbat i 4 timmar så vänjde man sig. ^^
Men så messar Angelica ''bah omg du är så snygg blah dina bröst'' hhaha och jag visste inte att de va hon så skrev hon att hon hete Johannes D: Haha men hon skrev sen att de var hon! Jag dog.. xd
Men vet ni!?

JUSTIN BIEBER KOMMER TILL SVERIGE I APRIL NÄSTA ÅR! ♥ 
Jag ska ju lätt gå! Haha de kommer säljas VIP och M&G biljetter senare men dom första biljetterna säljs på fredag!<3 
Awyea jag taggar!


Ne men ska gosa med mina små luttar! (kattungar <3 



Puss Johanna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar