Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

onsdag 27 juni 2012

Sorry..

Hejhej och.. jag har så jävla mycket att skriva :o 
När jag åkte från mamma när jag kom hem så satt jag på datan men då funka inte internet..
Men de har inte hänt något ändå har bara legat hemma och latat mig.. nejdå har varit ut och tränat då och då haha, men nu när min data funkar lite halvt så ska jag börja blogga på riktigt i morgon! :D 
Men om jag inte bloggar på aslänge som jag inte gjort nudå så har min data gått sönder.. 
har ganska mycket bilder på kameran som jag kan överföra i morgon, så ska jag fixa en stooooor förändring på bloggen, hur.. i dont know :S 
äh några bilder bara.
Till alla små hater's!
Keep talkin' you makin' me famous! 


Haha var lite övertrött i går natt.. sminka mig och fia mig osv..
Och de är cambilder så de är asdålig kvalitet. :S 

Puss Johanna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar