Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

måndag 11 juni 2012

flåt..

Förlåt för jag inte bloggat i dag.. men har varit på ett sånt jävla pissigt humör. Tack Therese Tammisuo du har fått mig att må skit dom senaste dagarna. du har fått mig att cutta mig. du kallar mig hora? Men en hora är en tjej som har sex för pengar. Du kallar mig fitta också.
Och jag har fan inte sex för pengar. du kallar mig ful. jo jag vet jag hör de varje dag. du kallar mig fjårtis, men kolla på din profilbild på fb. Tack. du borde skämmas så som du håller på, och du är 00:a du nämnde Parinaz och Bella. kul antar att dom har snackat skit om mig. Du skrev '' Jag har hört så jävla mycket skit om dig...osv'' bara för du har hört de betyder de inte att de är sant, du blandar in mina systrar och skriver att dom lägger ut fula bilder på sig själva, men vafan sluta kolla på dom då. ge all skit till mig, inget till mina systrar för dom betyder så oerhört mycket för mig.. Dom är min familj. Och ge fan i dom.
Jag hatar dig så jävla mycket. jag tar skit varje dag. räcker de inte med skit nu? Du borde skämmas.
fyfan alltså. 
Du vet inte hur mycket jag tar åt mig av all skit jag hör varje dag.. du vet inte vad jag bär på inombords. 


aja.. har avslutning i morgon så drar hem till Moa kl 7 i morgon bitti, fixar mig där osv. drar hem till Älskling efter och sover där.. <3 Något bra iaf. Tur att jag har en sån bra kille, som alltid finns vid min sida i love you.

Nä ska kolla på typ the grudge på datan eller nått. 

hej då.. ett bra tag. 

6 kommentarer:

  1. Bort med mitt namn nu

    SvaraRadera
  2. för det första ^ borde stå för vad hon skriver. för det andra. skär dig inte för att du blir kallad saker, för du är bara typ 12-13 år. herregud, då borde du ju liksom inte ta åt dig av såna kommentarer om du är så ung? 12-13åringar ska inte ens ha sex, så tänk på det. och tänk på att ingen människa är värd att få dig att göra ärr för livet. för dom där "cuttsåren" går liksom inte bort, och hur kul är det att bada med klassen i 9an och bli kallad "emojävel" för att den där tjejen kallat dig fitta? och sen dom som snackat skit om dig, lämna dom. så enkelt är det, du behöver liksom inte ens snacka med dom, bara lämna dom eftersom dom verkar så osäkra på sig själva och måste snacka skit om andra för att se bra ut. och det sista, eftersom du inte kan hantera detdär själv med den där tjejen utan att skriva ut namn osv på bloggen, dra in föräldrar i skiten så ni kan lösa det. få henne att säga förlåt, men seriöst cutta dig inte för du kommer få höra värre saker om dig. det här är bara början på din tonår och jag vet det att du kommer få höra mer när du börjar 7an/8an. men om du har sex och du är 13ÅR, tänk på att du kan få ett rykte efter dig som du själv borde förstå, för 12-13åringar har inte sex överhuvudtaget, dom ska ta vara på att dom inte är 15 än och måste "knulla supa röka" för att passa in, tänk på det SNÄLLA. åh ta åt dig. men sluta skär dig, det är fan tattigt och rätt överdrivet, och det söker uppmärksamhet. åherrreeeee

    SvaraRadera
    Svar
    1. menar att den där anonyma där uppe ska stå för att hon snackat skit om dig, inte för hon är anonym eftersom jag själv är det. jag försöker bara få dig att sluta cutta dig för att det är bara fult.

      Radera
    2. Jag fattar inte vrf hon skrev hora, har aldrig haft sex osv.

      Btw söker inte uppmärksamhet jag har mått piss hur jävla länge som helst, och om du inte bryr dig så kommentera inte att jag söker uppmärksamhet. cuz i dont.

      Radera
  3. Ska fan anmäla dig på Facebook om du inte tar bort mitt namn?
    seriöst har du problem ?

    SvaraRadera
  4. anonym högst upp, smart du är som skriver "ta bort mitt namn" och så skriver du inte ens vad du heter...xd ahhh, DÖR! o johanna jag finns alltid vid din sida vad som än händer!! så bry dig inte om massa smånoobs som säger massa dumma saker. De är bara små nolifers som har 0 IQ. Dom fattar inget så de e därför som dom håller på o skämmer ut sig hela tiden. Dom är som myggor: hur jobbiga som helst tills du klappar till dom :) så låt inte några små äckel förstöra din dag. Bry dig inte om dom. Det är bara några små***** som inte har några vänner så dom måste trycka ner någon annan..Låt dom förstöra deras dag men inte din. When someone tries to bring you down, it only means that you're above them :)<3 love you gumman!:** #staystrong

    SvaraRadera