Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

torsdag 28 juni 2012

God morgon!

God morgon! 
Kl är halv 6, haha har varit uppe hela natten igen xd Gick och tog en snabb dusch nyss, fattar inte varför jag tog en -snabb- dusch för? kunde ju duschat en timme som jag brukar göra när jag inte har tid..
ligger i sängen med jeans och bh, skönt att ingen är vaken! men jag börjar bli lite trött :s om de är solsken så när jag kommer hem så ska jag lägga mig och sola kommer förmodligen somna i solen.. kommer dö då.
fast jag tänkte sova när jag kommer hem fast kom på de är ingen bra idé i kväll ska jag lägga mig tidigt, har gymnastikläger i morgon! 
awyea! 
nä ska hitta på något xd 
har de så jävla struligt just nu i mitt liv..  De ska bli så jävla skönt att komma i från dehär och bara släppa de och åka ner till Sarah! 

det går inte att försöka, 
det går inte att le, 
det ni ser är bara utsidan som ibland ler, 
insidan kommer ni aldrig mer få se. 
Ni tror jag är glad, ler och skrattar. 
Men det kommer aldrig att vara äkta,
för jag är bara fake, det har ni själva sagt.
För varje dag som går, blir det flera sår.
Jag kommer aldrig hjälpa er,
hur det än går,
vad ni än säger,
räcker inte ett ynka förlåt.
Jag kommer aldrig att förlåta er efter tiden som gått.
det har gått för långt,
vägen är mörk och helt utan slut och minsta lilla ljus.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar